e-mail: biuro@ateneo.pl | tel: 796 715 117
In Facebook
Google Partners
Ateneo

Podniesiemy ruch organiczny na Twojej stronie

Nowoczesne SEO nie jest dziełem przypadku. Z szerokiego repertuaru składników SEO opracujemy miksturę dzięki której Twoja witryna będzie się kompleksowo rozwijała.

    Szybki kontakt


    Nie masz czasu na pisanie? Zostaw namiar na siebie, a skontaktujemy się z Tobą jeszcze dzisiaj.

    Wyślij

    Dlaczego potrzebujesz najlepszej Agencji SEO?

    Większość użytkowników nie wychodzi poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania, więc nawet najlepsza strona internetowa nie zostanie odkryta mając słabe pozycje lub nietrafione słowa kluczowe.

    Dlatego tylko najlepsze agencje SEO potrafią dostarczyć ruch organiczny, który przynosi klientów.

    Najlepsza Agencja SEO

    Sukcesy SEO naszych klientów

    4 składniki dobrego SEO

    Dobrze skomponowana mikstura na dobre SEO składa się z czterech kluczowych składników, których zastosowanie wygeneruje najlepsze efekty. Są nimi:

    1. Content marketing wewnętrzny
    2. Content marketing zewnętrzny
    3. Techniczne SEO
    4. Analizy i raportowanie

    Content marketing wewnętrzny

    Wartościowe treści na stronie to składnik numer 1. Aby docierać do użytkowników, którzy ich potrzebują i staną się w przyszłości Twoimi klientami musisz jak najwięcej pisać, oczywiście z sensem. Zapewniamy, że przy tworzeniu treści uwzględniamy nie tylko aspekty SEO ale też grupy docelowe do których chcesz dotrzeć.

    Treści poradnikowe

    Treści poradnikowe

    Treści poradnikowe nawet dla bardzo specjalistycznych branż.

    Posty blogowe

    Posty blogowe

    Treści blogowe pracujące na różnych etapach lejka zakupowego.

    Infografiki

    Infografiki

    Treści infograficzne są integralną częścią wartościowego content marketingu.

    Ebooki

    Ebooki

    Ebooki do pobrania w zamian za email dla przyszłych klientów.

    FAQ

    FAQ

    Najczęstsze pytania i odpowiedzi przeznaczone na strony internetowe

    Studia przypadków

    Studia przypadków

    Tzw. Case study opisujące rozwiązania różnych problemów.

    Recenzje

    Recenzje

    Recenzje produktów, usług itp.

    Opisy do kategorii

    Opisy do kategorii

    Treści opisujące kategorie produktowe w sklepach internetowych.

    Opisy produktów / usług

    Opisy produktów / usług

    Treści przedstawiające cechy produktów lub usługi.

    Teksty na landing page

    Teksty na landing page

    Tworzymy na bazie dostarczonych materiałów treści na Landing Page.

    Artykuły sponsorowane

    Artykuły sponsorowane

    Przygotowujemy artykuły sponsorowane przeznaczone do dystrybucji.

    Notki prasowe

    Notki prasowe

    Przygotowujemy notki prasowe na strony internetowe i do dalszej dystrybucji.

    Content marketing zewnętrzny

    Składnikiem numer 2 doskonałego SEO jest dobrze wykonana dystrybucja treści. Kierujemy się w niej dotarciem do prawdziwych użytkowników a nie tylko robotów. Dzięki temu osiągniesz nie tylko lepsze pozycje w wyszukiwarce ale poprawisz swój wizerunek.

    Dystrybucja art. sponsorowanych

    Dystrybucja art. sponsorowanych

    Dystrybuujemy Twój kontent promocyjny na portalach, blogach i serwisach lokalnych.

    Dystrybucja notek prasowych

    Dystrybucja notek prasowych

    Dystrybuujemy notki prasowe do biur prasowych i monitorujemy dystrybucję.

    Dystrybucja w social mediach

    Dystrybucja w social mediach

    Dystrybuujemy kontent promocyjny na Twoich Social mediach.

    Influencer Marketing

    Influencer Marketing

    Wyszukujemy wartościowych infuencerów i koordynujemy współpracę.

    Marketing szeptany

    Marketing szeptany

    Monitorujemy internet i informujemy o Twoich produktach.

    Wizytówki firm

    Wizytówki firm

    Wizytówki NAP, katalogowanie lokalne.

    Techniczne SEO

    Techniczne SEO to trzeci kluczowy składnik mikstury na najlepsze SEO. Odpowiada on za część analityczno-programistyczną w naszej Agencji SEO. Audytujemy i cyklicznie poprawiamy kilkadziesiąt elementów, które pozwolą polepszyć widoczność Twojej witryny.

    Analizy On-Site:

    • dobór słów kluczowych
    • widoczność w wynikach organicznych
    • prędkość ładowania strony
    • prawidłowe wyświetlanie strony na różnych przeglądarkach
    • optymalizacja obrazków na stronie
    • optymalizacja struktury menu
    • optymalizacja nagłówków H1,H2 itp.
    • gęstość słów kluczowych
    • ocena duplikacji treści
    • kanibalizacja słów kluczowych
    • breadcrumbs
    • ocena linkowania wewnętrznego
    • ocena linków wychodzących ze strony
    • optymalizacja anchor text
    • analiza sitemap.xml
    • analiza pliku robots.txt

     

    • analiza url’i kanonicznych
    • ocena występujacych błędów
    • analiza przekierowań
    • analiza zainstalowanych narzędzi analitycznych
    • optymalizacja SSL/HTTPS
    • ocena występowania kar google (GSC)
    • błędy indeksowania – (GSC)
    • kierowanie międzynarodowe – (GSC)
    • dane strukturalne
    • integracja z social mediami
    • optymalizacja pod social media
    • występowanie regulaminów, polityki prywatności
    • ocena stron: o nas, dane firmy oraz kontaktowe
    • analiza współczynnika odrzuceń, współczynnika konwersji i ogólna analiza ruchu
    • poprawność kodu z W3C

    Analizy Off-Site:

    • ocena domeny
    • ocena serwera
    • analiza profilu linków (linkowanie zewnętrzne)
    • trust Flow / Citation Flow
    • domain Authority oraz Page Authority

     

    • ocena reputacji strony w internecie
    • analiza konkurencji
    • witryna na tle konkurencji
    • analiza widoczności w mapach Google

    Raportowanie i komunikacja

    Czwarty składnik skutecznego SEO jest równie istotny jak poprzednie. Dzięki niemu nic nie zginie wśród dziesiątek emaili. Otrzymasz konto w jednym z najlepszych narzędzi do komunikacji Asana, gdzie będziemy przechowywać wszystkie raporty oraz harmonogramy prac.

    Raporty dostosowywane są pod potrzeby klientów i ewoluują wraz z czasem. Przygotowujemy je poprzez narzędzie Data Studio, do którego zaciągamy kluczowe informacje z różnych źródeł danych.

    Google Data Studio

    Google Analytics

    Jakich agencji SEO należy unikać?

    Niestety bardzo łatwo trafić na kiepską agencję SEO. Unikaj firm, które:

    • Proponują długoterminowe umowy z brakiem możliwości szybkiego ich rozwiązania
    • Popełniają podstawowe błędy optymalizacyjne wynikające z braku wiedzy
    • Nie posiadają strategii linkbuilding’owej nastawionej na jakość
    • Nieterminowo raportują i nie rozwijają współpracy

    Jak możemy pomóc Twojej firmie?

    Pakiety SEO PR

    Pakiety SEO PR

    Intensywne, comiesięczne działania SEO PR gwarantujące Twojej stronie ciągły przyrost ruchu organicznego.

    Audyt SEO

    Audyt SEO

    Audyt SEO jest analizą kilkudziesięciu elementów, którego celem jest identyfikacja problemów SEO i sposobu ich rozwiązania.

    Setup SEO

    Setup SEO

    Zapoznajemy się z witryną a następnie wdrażamy najważniejsze elementy SEO dla Twojej strony.

    Szkolenia SEO

    Szkolenia SEO

    Posiadasz jest swój zespół, ale chcesz go stale rozwijać? Spróbuj tego.

    FAQ

    Zebraliśmy najczęstsze pytania i odpowiedzi o jakie pytają nasi klienci.

    Efektywność pozycjonowania zależy głównie od budżetu na działania SEO oraz trudności branży – z których to bezpośrednio wynika intensywność naszych działań.

    Wyniki widoczne są bardzo często już po 2-3 miesiącach od rozpoczęcia działań. Jednak pamiętaj, że aby osiągnąć pełną efektywność musisz uzbroić się w cierpliwość, czasami musimy popracować kilkanaście miesięcy w konkurencyjnych branżach.

    W przypadku uruchomienia jednego z pakietów SEO PR umowa zawierana jest na czas nieokreślony z 1 – miesięcznym okresem wypowiedzenia. Pozostałe usługi mają charakter 1 razowy i można je zamówić po wpłaceniu ustalonej zaliczki.

    Polecają nas

    Blog

      Skontaktuj się z nami


      Zainteresowany? Rozpisz się śmiało i oczekuj kontaktu od nas.

      Wyślij