Z czego jesteśmy dumni
Niemiecka
wersja językowa
Testy A/B
poprawiające wsk. konwersji
Przygotowanie pod
urządzenia mobilne
Szybki termin
wykonania Landing Page
Dla firmy Termo Organika przygotowaliśmy stronę internetową typu Landing Page w wersji niemieckiej. Służy ona do pozyskiwania kontrahentów B2B na tamtejszym rynku.
Niemiecka
wersja językowa
Testy A/B
poprawiające wsk. konwersji
Przygotowanie pod
urządzenia mobilne
Szybki termin
wykonania Landing Page
Termo Organika to największy producent wyrobów do izolacji ze styropianu w Polsce oraz jedna z największych firm w tym segmencie rynku w Unii Europejskiej.
Landing Page powstał w okresie pandemii wirusa Covid19 a jej głównym zadaniem było pozyskiwanie Leadów B2B w internecie niemieckim. W tym czasie firma nie mogła uczestniczyć w targach stacjonarnych ani innych wydarzeniach wymagających kontaktów face-to-face, które z powodu lockdownu były bardzo ograniczone. Postawiła więc na obecność w internecie.
Landing Page okazał się skuteczny i cały czas pomaga firmie pozyskiwać kontaktu B2B. na rynku niemieckim.
Formularz kontaktowy zbierający leady B2B wraz z odpowiednią analityką. Zainteresowane placówki mogły w ten sposób skontaktować się z firmę Termo Organika.
Celem tej sekcji jest pokazanie w infograficzny sposób, ważnych informacji o firmie Termo Organika. W ten sposób pokazujemy potencjalnym partnerom biznesowym, że firma jest branżowym liderem w Polsce oraz jedną z największych firm tego typu w europie.
Certyfikaty poświadczające spełnienie wszystkich rygorystycznych norm branżowych. Jest to kolejny element zachęcający do podjęcia współpracy.
Prezentacja produktów na Landing Page została szczegółowo zaprojektowana. Składała się obrazka przedstawiającego produkt oraz wylistowaniem jego cech.
Jednym z najważniejszych elementów Landing Page jest umożliwienie zapoznania się z katalogiem online. Pozwala to zaprezentować potencjalnym partnerom pełną ofertę produktową firmy.