Zaawansowana kampania Google ADS dla sklepu internetowego 4F
Właścicielem marki 4F jest spółka OTCF – polska firma zajmująca się tworzeniem, produkcją i sprzedażą odzieży sportowej. Ambasadorami 4F są m.in. Robert Lewandowski i Anna Lewandowska. 4F jest dziś obecne w większości krajów europejskich poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej.
Współpracę z oficjalnym sklepem internetowym 4F rozpoczęliśmy kilka lat temu i trwa ona po dziś dzień. Wspólnie z zespołem wewnętrznym naszego klienta, zbudowaliśmy efektywny i dobrze uzupełniający się zespół Google ADS. W ten sposób co roku staramy się wspólnie sprostać nowym wymogom sprzedażowym.
Przy budowie kampanii Google ADS wykorzystaliśmy nasze wieloletnie doświadczenie w pracy nad kampaniami PPC dla wielu różnych branż. Dzięki czemu już od samego początku współpracy byliśmy w stanie zagwarantować wysoką jakość współpracy. Pozwoliło to również szybko skalować kampanię. Do naszych zadań należało również testowanie i wprowadzanie eksperymentów, szukając przewag nad ścigającym nas peletonem (tzn. konkurencją).
Patrząc na efekty, można powiedzieć, że nasza współpraca z marką 4F jest świetnym przykładem uzupełniania się teamu wewnętrznego z agencją zewnętrzną.
Przykładowa kampania w sieci reklamowej Google GDN. Kampania składa się z kilkunastu formatów banerów graficznych uruchamianych na czas działań promocyjnych.
Kampanie linków sponsorowanych Google to klasyka reklamy internetowej. Reklamy 4F wyświetlają się na odpowiednio dobrane słowa kluczowe.
Kampanie Google Zakupy to tzw. Must Have większości sklepów internetowych. W tak wysoko konkurencyjnej branży w jakiej działa 4F liczy się każdy szczegół optymalizacyjny, co oznacza dobrze przygotowany i stale optymalizowany feed produktowy.
Marka 4F posiada niezwykle popularną aplikację mobilną. Na jej popularność wpływa również odpowiednio przygotowana kampania aplikacji mobilnej.
Kampania zbudowana na formatach elastycznych składających się z obrazów i treści wyświetlana na Youtube i w Gmail’u. Reklamy Discovery ADS są dopasowane do treści, którą przegląda internauta.
stały wzrost
wskaźników sprzedażowych
wysoka
elastyczność kampanii
kampania zgodna
z linią komunikacyjną marki
zaawansowany
system raportowania