Social Media Manager [Bielsko-Biała]
Osoba na tym stanowisku będzie pracować w zespole odpowiedzialnym za obsługę projektów social media w naszej Agencji. Będziesz opracowywać i wdrażać kompleksowe strategie mediów społecznościowych dla swoich klientów, aby zwiększać ruch internetowy i świadomość marki.
Twoje obowiązki:
- tworzenie strategii działań w social mediach (Facebook, Instagram, Youtube itp.),
- analiza grup docelowych oraz umiejętne wykorzystywanie teorii lejka zakupowego,
- tworzenie i publikacja oryginalnych, wysokiej jakości treści,
- umiejętność samodzielnego przygotowywania prostszych grafik do postów oraz umiejętności współpracy z działem graficznym,
- zarządzanie kontami klientów w mediach społecznościowych,
- raportowanie i analiza podejmowanych działań,
- komunikacja klient-firma (odpowiadanie na pytania, komentarze zbieranie opinii itp.),
Wymagania:
- przynajmniej 1 rocznego doświadczenia na tym lub pokrewnym stanowisku
- umiejętności identyfikowania potrzeb grup docelowych i tworzenia dla nich treści
- wielozadaniowości
- wysokiego poziomu umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej
- bycia na bieżąco z nowymi technologiami cyfrowymi i najlepszymi praktykami dotyczącymi mediów społecznościowych
- umiejętności wspłpracy, komunikatywności, kreatywności i innowacyjności
- podstawowych umiejętności graficznych
- umiejętności analitycznych
- minimum licencjat z marketingu (lub podobne)
Zapewniamy:
- wsparcie profesjonalnego zespołu graficznego
- miłą atmosferę pracy
- różnorodne projekty
- możliwe formy zatrudnienia to: umowa o pracę lub B2B
- skokowy wzrost wynagrodzenia
- kawa „no limit”
- 8 godzinny dzień pracy (biuro jest czynne jest od 7:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku)
- możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu (po roku)
Proces rozmowy kwalifikacyjnej:
p.s. Brak doświadczenia nie dyskwalifikuje kandydata, jeżeli czujesz, że to dla Ciebie wymarzona praca, aplikuj – może zaoferujemy Ci podobne stanowisku juniorskie.
Praca w Bielsku-Białej.